Indflytningsrapport

I forbindelse med indflytning i en almen bolig skal der udfærdiges en indflytningsrapport.

Indflytningsrapporten udfærdiges af en af Bo42s synsinspektører.

Indflytningsrapporten sker på baggrund af en fælles gennemgang af boligen. Såfremt datoen og tidspunkt ikke er aftalt ved nøgleudlevering, er det vigtigt at besigtigelse bliver aftalt med ejendomskontoret.

Der kan tidligst udfærdiges indflytningsrapport 15 dage efter overtagelsesdatoen.

Indflytningsrapporten tager udgangspunkt i lejerens eventuelle fejl og mangelliste.

Frist for aflevering af fejl- og mangelliste er senest 14 dage efter overtagelsesdatoen.

Fejl- og mangelliste kan fremsendes på mail: bo42@bo42.dk, samt afleveres i postkasse ved ejendomskontoret (Slåenvej 8 b, Rønne) eller fremsendes til administrationen (St. Torv 2, Rønne).